PROFESJONALNIE DORADZIMY
533 414 246, 501 599 732

DARMOWA WYSYŁKA
POWYŻEJ 299 ZŁ

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
OTRZYMUJ RABATY

PŁAĆ BEZPIECZNIE
ZA SWOJE ZAKUPY

Najlepsza cena

Gryzak Bunny Hipster
Gryzak Bunny Hipster

Ten uroczy mały króliczek jest idealny, aby pomóc Twojemu maluchowi...

39,00 zł
Gryzak Bunny Truskawki
Gryzak Bunny Truskawki

Ten uroczy mały króliczek jest idealny, aby pomóc Twojemu maluchowi...

39,00 zł
Gryzak Bunny Łapki
Gryzak Bunny Łapki

Ten uroczy mały króliczek jest idealny, aby pomóc Twojemu maluchowi...

39,00 zł

Promocje

Nowe

Notes Recepta na zakupy by Mama bez Recepty
Notes Recepta na zakupy by Mama bez Recepty

Czy Twój notes ma zwykłą szarą okładkę? Zamień go na nasz unikalny notes...

9,90 zł
Torba Recepta na życie by Mama bez recepty, granatowa
Torba Recepta na życie by Mama bez recepty, granatowa

W chwili, gdy zostałaś mamą stałaś się odpowiedzialna nie tylko za swoje...

49,90 zł
Torba Recepta na życie by Mama bez recepty, czerwona
Torba Recepta na życie by Mama bez recepty, czerwona

W chwili, gdy zostałaś mamą stałaś się odpowiedzialna nie tylko za swoje...

49,90 zł

Strefa Zabawy

Szachy magnetyczne podróżne, The Purple Cow

Uwaga: ostatnie sztuki!

Klasyczna gra w szachy zaproponowana w wersji podróżnej, magnetycznej. Plansza i pionki są magnetyczne, całość jest pakowana w małym metalowym pudełku.

Więcej

26,99 zł (brutto)

Drukuj

Wyślij do znajomego

Wyślij do znajomego

Szachy magnetyczne podróżne, The Purple Cow

Szachy magnetyczne podróżne, The Purple Cow

Klasyczna gra w szachy zaproponowana w wersji podróżnej, magnetycznej. Plansza i pionki są magnetyczne, całość jest pakowana w małym metalowym pudełku.

Klasyczna gra w szachy zaproponowana w wersji podróżnej, magnetycznej. Plansza i pionki są magnetyczne, całość jest pakowana w małym metalowym pudełku.

Zestaw składa się z planszy w czarno-białą szachownicę oraz 32 magnesów imitujących pionki. Grę rozpoczynają białe pionki.
Gracze na zmianę wykonują posunięcia swoimi pionkami zgodnie z zasadami ruchu dla danego pionka. Gdy pionek wejdzie na pole zajmowane przez przeciwnika, zbija jego pionek.

Szach jest groźbą zbicia króla, która musi być zażegnana przez przeciwnika w następnym posunięciu (króla nie można zbić). Mat, czyli postawienie króla przeciwnika w szachu, przed którym nie ma obrony, kończy partię i oznacza zwycięstwo gracza, którego pionek matuje króla przeciwnika.

Zabawka jest odpowiednia dla dzieci od 6 lat.