PROFESJONALNIE DORADZIMY
501 599 732, 533 414 246

DARMOWA WYSYŁKA
POWYŻEJ 299 ZŁ

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
OTRZYMUJ RABATY

PŁAĆ BEZPIECZNIE
ZA SWOJE ZAKUPY

Najlepsza cena

Gryzak Bunny Hipster
Gryzak Bunny Hipster

Ten uroczy mały króliczek jest idealny, aby pomóc Twojemu maluchowi...

39,00 zł
Gryzak Bunny Truskawki
Gryzak Bunny Truskawki

Ten uroczy mały króliczek jest idealny, aby pomóc Twojemu maluchowi...

39,00 zł
Gryzak Bunny Łapki
Gryzak Bunny Łapki

Ten uroczy mały króliczek jest idealny, aby pomóc Twojemu maluchowi...

39,00 zł

Promocje

Nowe

Pieluszki flanelowe 4 pack, różowe, Luvable Friends
Pieluszki flanelowe 4 pack, różowe, Luvable Friends

Zestaw czterech lekkich i przewiewnych flanelowych pieluszek, produktu...

49,99 zł
Pieluszki flanelowe 4 pack, niebieskie, Luvable Friends
Pieluszki flanelowe 4 pack, niebieskie, Luvable Friends

Zestaw czterech lekkich i przewiewnych flanelowych pieluszek, produktu...

49,99 zł
Termometr elektroniczny Vedolux, Pic Indolor
Termometr elektroniczny Vedolux, Pic Indolor

Termometr elektroniczny Vedolux.Dokładny, nietłukący się termometr z...

35,99 zł

Strefa Zabawy

Szachy magnetyczne podróżne, The Purple Cow

Uwaga: ostatnie sztuki!

Klasyczna gra w szachy zaproponowana w wersji podróżnej, magnetycznej. Plansza i pionki są magnetyczne, całość jest pakowana w małym metalowym pudełku.

Więcej

26,99 zł (brutto)

Nowy
Drukuj

Wyślij do znajomego

Wyślij do znajomego

Szachy magnetyczne podróżne, The Purple Cow

Szachy magnetyczne podróżne, The Purple Cow

Klasyczna gra w szachy zaproponowana w wersji podróżnej, magnetycznej. Plansza i pionki są magnetyczne, całość jest pakowana w małym metalowym pudełku.

Klasyczna gra w szachy zaproponowana w wersji podróżnej, magnetycznej. Plansza i pionki są magnetyczne, całość jest pakowana w małym metalowym pudełku.

Zestaw składa się z planszy w czarno-białą szachownicę oraz 32 magnesów imitujących pionki. Grę rozpoczynają białe pionki.
Gracze na zmianę wykonują posunięcia swoimi pionkami zgodnie z zasadami ruchu dla danego pionka. Gdy pionek wejdzie na pole zajmowane przez przeciwnika, zbija jego pionek.

Szach jest groźbą zbicia króla, która musi być zażegnana przez przeciwnika w następnym posunięciu (króla nie można zbić). Mat, czyli postawienie króla przeciwnika w szachu, przed którym nie ma obrony, kończy partię i oznacza zwycięstwo gracza, którego pionek matuje króla przeciwnika.

Zabawka jest odpowiednia dla dzieci od 6 lat.